Založ si blog

Nespíme

Nespím.
Viem, že ani ty. Ja som dôvod, prečo zajtra budeme vyzerať akoby nás prešiel traktor.
Mrzí má to. Sklamala som ťa. Možno mi alkohol pomohol aj keď som to stále ja, kto vraví, že alkohol nie je poľahčujúca okolnosť… Bolí ma, že som ti ublížila. Ako veľmi ma to bolí… Veľmi mi záleží na našom šťastí. Možno aj viac na tvojom ako na mojom. Chcem byť vedľa teba, stále. Tak prečo ubližujem?
Asi konečne viem, aké je to skutočne milovať. A ja ťa milujem až tak, že ma to bolí. Tak prečo som to spravila?
Ak by si to spravil ty, bolelo by ma to menej… Ale žiť vo vedomí, že tvoja dôvera vo mna už nikdy nebude taká ako bola… Je mi zle, zle zo mňa samej.
Viem, že mi odpustíš tento krok vedľa a budeme si znova budovať naše šťastie ďalej.
Ale dnes nespíme, a to len kvôli mne…

?

01.05.2019

Čo je to s nami? Čo je to s tebou? Prečo sme si cudzí? Kde sú tie dni, keď sme sa nemohli dočkať jeden druhého? Keď sme si písali kľudne aj celú noc? Keď sme dlho do noci pozerali na jazero a rozprávali sme sa o zbytočnostiach? Keď sme spolu boli šťastní? Viem, nič netrvá večne a život je kolotoč ale ako mám bez teba žiť, keď si mi chýbal už 5 minút po našej [...]

Možno.

29.04.2019

Rozmýšľam, čo bude potom. Potom, keď tvoja láska vyprchá a moja zostane. Viem, o tom by som premýšľať nemala a veľmi dúfam, že sa to nestane. Ale čo ak. Obidvaja sme iní, ty máš svoje koníčky, ja svoje. Bojím sa, že si nájdeš inú, ktorá bude mať zaľúby rovnaké ako ty, a budete si bližší, ako sme si my. Nepochybujem o tvojej láske ku mne, nemám dôvod. Ale mám [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3733x
Priemerná čítanosť článkov: 1244x

Autor blogu

Kategórie