Založ si blog

Možno.

Rozmýšľam, čo bude potom. Potom, keď tvoja láska vyprchá a moja zostane. Viem, o tom by som premýšľať nemala a veľmi dúfam, že sa to nestane. Ale čo ak.
Obidvaja sme iní, ty máš svoje koníčky, ja svoje. Bojím sa, že si nájdeš inú, ktorá bude mať zaľúby rovnaké ako ty, a budete si bližší, ako sme si my.
Nepochybujem o tvojej láske ku mne, nemám dôvod. Ale mám pocit, že ja ti jej dávam viac ako ty daváš mne.
Dávam ti ju, keď po celom dni čo sa nevidime, ťa chytím a silno ťa objímem. Dávam ti ju, keď ti len tak mimo reči napíšem, že ťa ľúbim. Dávam ti ju, keď si dookola pozerám naše fotky. Dávam ti ju, aj keď si občas znova prečítam úryvok z našich starých správ. Dávam ti ju, keď sa pýtam ako sa máš a večer aký si mal deň.
Drahý, ja viem, že nie som stále najlepšia frajerka, ale každý raz stúpi vedľa. A to je tá láska. Vedieť si priznať chybu a ospravedlniť sa.
A ja k tebe cítim veľkú lásku. Môžem s istotou povedať, že iný chlap tak milovaný mnou nebol.
Preto mám strach. Mám strach čo bude, ak mi už nebudeš písať dobré ráno a sladké sny každý deň. Čo bude, ak budem mať dlhy deň v práci a tvoj úsmev mi ho nezlepší. Čo bude, ak už nebudem čakať na správy od teba, lebo budem vedieť, že už žiadne neprídu.
Čo bude, ak už nebudem mať teba…
A možno sú to len obavy. Viem, že ma ľúbiš. Ak by si má neľúbil, nepredstavil by si ma tvojim rodičom. Ak by si ma neľúbil, nechodil by si za mnou 30 km každý deň. Nedával mi milión malých bozkov na čelo. Nechytal by si má pod krk silno ale s láskou. Nepreťahoval by si ma tak, že sa mi krúti hlava a vyschýna mi v ústach. Nerozprával by si mi všetko, čo si myslíš a čo sa deje v tvojom živote.
Myslím, že máme dobrý vzťah. Hádok veľa nie je, a ak sú, posúvajú nás ďalej. Nemáme dobrý vzťah, máme super vzťah. Teda, to ty si super, si najlepší chlap akého som zatiaľ v živote stretla. Ďakujem, že si so mnou. Milujem ťa. ♥️

?

01.05.2019

Čo je to s nami? Čo je to s tebou? Prečo sme si cudzí? Kde sú tie dni, keď sme sa nemohli dočkať jeden druhého? Keď sme si písali kľudne aj celú noc? Keď sme dlho do noci pozerali na jazero a rozprávali sme sa o zbytočnostiach? Keď sme spolu boli šťastní? Viem, nič netrvá večne a život je kolotoč ale ako mám bez teba žiť, keď si mi chýbal už 5 minút po našej [...]

Nespíme

29.04.2019

Nespím. Viem, že ani ty. Ja som dôvod, prečo zajtra budeme vyzerať akoby nás prešiel traktor. Mrzí má to. Sklamala som ťa. Možno mi alkohol pomohol aj keď som to stále ja, kto vraví, že alkohol nie je poľahčujúca okolnosť… Bolí ma, že som ti ublížila. Ako veľmi ma to bolí… Veľmi mi záleží na našom šťastí. Možno aj viac na tvojom ako na mojom. Chcem [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3722x
Priemerná čítanosť článkov: 1241x

Autor blogu

Kategórie