Založ si blog

Archív: apríl, 2019

Možno.

Rozmýšľam, čo bude potom. Potom, keď tvoja láska vyprchá a moja zostane. Viem, o tom by som premýšľať nemala a veľmi dúfam, že sa to nestane. Ale čo ak. Obidvaja sme iní, ty máš svoje koníčky, ja svoje. Bojím sa, že si nájdeš inú, ktorá bude mať zaľúby rovnaké ako ty, a budete si bližší, ako sme si my. Nepochybujem o tvojej láske ku mne, nemám dôvod. Ale mám […]

Pokračovanie článku

Nespíme

Nespím. Viem, že ani ty. Ja som dôvod, prečo zajtra budeme vyzerať akoby nás prešiel traktor. Mrzí má to. Sklamala som ťa. Možno mi alkohol pomohol aj keď som to stále ja, kto vraví, že alkohol nie je poľahčujúca okolnosť… Bolí ma, že som ti ublížila. Ako veľmi ma to bolí… Veľmi mi záleží na našom šťastí. Možno aj viac na tvojom ako na mojom. Chcem […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3722x
Priemerná čítanosť článkov: 1241x

Autor blogu

Kategórie